Vinst eller förlust



Kvällen på Solvalla belv riktigt bra!
Roligt folk som var inbjudna, god mat och bästa utsikten alldeles vid målgång.

Vann jag något då?
Nja, 13 kr tillbaka på 380 kr satsade. Jag kan inget om vilka hästar som är bra, så jag gick på tuffa namn.
Vi spelade även en v64 tillsammans och vann pengarna tillbaka på 6 rätt eftersom det nästan bara var favoriter som vann och då var det dåliga odds = dålig utbetalning. Vi bestämde att vi satsar pengarna på v75 i helgen, det är tydligen där de stora pengarna vinns. 50 miljoner ligger i potten. Vinner vi dem så blir det strax över en miljon var! Håll tummarna! Då Sandra, då bjuder jag på bloggmiddag! :)

Men trots min ynka "vinst" på 13 kr så var det rikigt roligt, man rycks med och efter bara något lopp så stod vi alla och hejjade vilt och högljutt på "våra" hästar och med glimten i ögat häcklandes de andras hästar.

Jag åker gärna tillbaka till Solvalla. Gärna när Elitloppet går, då är det runt 50 000 personer där och de bästa hästarna och kuskarna.



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Låter som en riktigt rolig kväll. :-)

2010-05-06 @ 21:15:21
URL: http://lysandeogonblick.blogspot.com
Postat av: Sandra

Det låter kul med trav. Var hästtjej som liten men har aldig entrat travvärlden. Då hoppas vi på storkovan i helgen då ;)



Italien, Sicilien blir det över helgen nästa vecka. Om vulkanen håller sig i skinnet vill säga.



Ha en riktigt fin helg nu,

Kram

2010-05-07 @ 13:57:44
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0