Sommarlov

Det är ingen vidare uppdatering här. Tiden går åt till att lära känna våran dotter och det nya livet.

Värmen har fått oss att stanna på landet hos mina föräldrar. Vi blir bortskämda, jag med sömn och lillan med att få sova i famnen på mormor och bli tröstad vid magont av morfar. Maten får vi lagad och bullar bakas.

Kärlek i flera generationer. Det är nu jag inser mer och mer hur härligt det vore att bo närmre släkten och främst mina föräldrar. Synd bara att de bor på landet i Enköping, dit kommer jag inte att flytta tillbaka till, det är för mycket storstad i mig. Så vi njuter i fulla drag så länge vi kan.

Nu ska jag gå och plocka solmogna vinbär och skölja ner med flädersaft. 

Hoppas ni har det underbart ute i sommarfina Sverige!

 

Kommentarer
Postat av: Miss Agda

Låter bara för underbart, det hörs att ni njuter!

Kram

2010-07-15 @ 20:36:40
URL: http://www.missagda.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Allt låter fantastiskt. Hoppas ni njuter av varje lite minut. :-)

2010-07-20 @ 11:55:19
URL: http://lysandeogonblick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0