Mys

Imorse så låg jag kvar i sängen en stund med händerna på magen, jag känner Pysen där inne under mina händer, buffar runt och rör på sig. Små men tydliga rörelser. Det går inte att beskriva den känslan, men värme och kärlek sprider sig i hela kroppen. Det här är så stort.

På dagarna tror jag Pysen roar sig med att krama min urinblåsa, eller använda den som studsmatta. :) Men helt underbart det med konstigt nog.

Kärlek helt enkelt.

När jag väcker mannen en halvtimme senare på morgnarna så är magen hans, tar mig i sin famn och har händerna på magen och känner efter rörelser. Ibland är Pysen trevlig nog att röja runt och trycka uppåt, ibland gömmer h*n sig djupt inne i magen och vägrar ge sig tillkänna. Som att h*n vaggats till sömns när jag varit uppe en stund.

Älskar morgnarna! Ännu mer nu än innan.





Kommentarer
Postat av: Helena

Äkta kärlek...

2010-02-10 @ 17:26:05
URL: http://h-examino.blogspot.com
Postat av: Kotte

Mm, kärlek!

2010-02-11 @ 08:20:21
URL: http://enkottestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0