Ännu mera snö, jippi!

Jaja, vet att de flest är trötta på vintervädret och snön. Men på lördag så vill vi gärna att det ligger kvar mycket snö så vi kan vigas på en snöig, vacker skärgårdsö. Efterdet kan jag dansa soldansen med er och hoppas på varma dagar och knoppar på björkarna.

Extra roligt är det för lilla Ludvig som är hemma i Sverige en vecka. Han är numera en liten Dubaibo som ser sol, sand och palmer varje dag. Han har tydligen pratat mer om snö och pulkaåkning sen föräldrarna berättade att de skulle åka till Sverige en vecka, än om att träffa mormor. Snö är kul, speciellt när man är 3 år.

Så, om ni dansar snödansen fram till söndag så lovar jag att dansa soldans med er allt jag kan redan på måndag! :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Vet du, det lovar jag göra för din skull <3 min dröm är nämligen också att få gifta mig i det snövita!

KRAM!

Postat av: Kotte

Tack söta!

2010-02-17 @ 15:52:47
URL: http://enkottestankar.blogg.se/
Postat av: Malin

Du har en award att hämta hos mig =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0