Bounce!

Ikväll är det äntligen dags för The last Bounce!
Det ger så mycket energi och glädje att se Bounce uppträda. Blir lika taggad varje gång att dansa mer än jag gör, och just nu så dansar jag ju inte alls, så det kommer nog spritta i hela kroppen. Kanske är kroppen i form för dans till nästa vår.

Kl. 20.00 på Globen ikväll, showen håller på i ca 2,5 timmar inkl. paus. Ångrar lite nu att vi inte bokade sittplatser... men hoppas bebin håller sig lugn och inte hoppar för mkt på kissblåsan. Längtar till ikväll :)

 

www.bounce.nu







Kommentarer
Postat av: Helena Dottan55 familjeliv

Hejsan!



Vill bara tacka för erbjudandet av din hjälp, helt otroligt hur fina människor kan vara! Jag har ju turen att ha lite familj och släkt här nere i sthlm och både min mamma och sambo då såklart bor här nere just nu.

Men tusen tack ändå!

2010-04-24 @ 21:24:16
URL: http://familjenlever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0