Guldstjärna

Hysterin på jobbet fortsätter.

I morse pratade jag med en mycket upprörd kund över telefon, just nu är jag den de skickas när de vill prata med någon högre upp.
Efter en stund så hade hon lugnat ner sig och kommenterade att jag var bra på sådant här. Nästa gång jag pratade med henne så ville hon ge mig en guldstjärna! Efter några dagars hysteri så kan jag säga att det värmde riktigt ordentligt.

Kliver ur min bekvämhetszon och inser att även om de är jobbigt emellanåt så är det där utanför som jag lär mig mest. Kom kanske inte som en överraskning, men det känndes otroligt bra. För varje steg är jag beredd att ta ett till. Det här kan bli beroendeframkallande.


Läs även andra bloggares tankar om , , ,

Kommentarer
Postat av: Malin

Men det är ju precis SÅ det ska vara =9

Lovley!

Postat av: Speja

Vad härligt. Guldstjärna till och med!!



Tack för din fina kommentar hos mig. Jag blir verkligen glad över att du gillar min bok.



Ha det fint!

Kram

Speja

2009-09-27 @ 18:34:36
URL: http://spejasprov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0