Del 2

Idag är dagen som det ska ske!
Jag har hittat cykelnyckeln, reflexerna, hjälmen, pumpen och återfått nyckeln till cykelförrådet.

Cykelvägen är bestämd, jag tror mig hitta hem till Vasastan.
Men efter sol större del av dagen så ser jag nu regntunga moln på himlen och något som liknar vattenstänk på fönstren...
Håller tummarna för att solen tittar fram igen, jag är ju peppad att cykla!

När jag börjar med något så blir det ofta grandiosa planer, jag har t ex tittat på väderrapporter för hela arbetsveckan och jag kan enligt dem cykla till jobbet varje dag. Det vore ju bra att få den motionen "gratis" varje dag.


Läs även andra bloggares tankar om , ,

Kommentarer
Postat av: mommi

Kikade förbi. HA en fin dag.

2009-05-12 @ 13:14:37
URL: http://mommi.bloggspace.se
Postat av: Caroline

Att cykla är härligt : )

OCH bra för miljön, så keep it up babe!

2009-05-13 @ 09:29:27
URL: http://carolinefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0