Angående 3-åringen

Viljestark är han den lille blonda krabaten.

Vi hade pjamasparty igår, 3-åringen, mamman Mi och jag.

Det slutade med att 3-åringen kom upp i stora sängen där vi sov,  jag vaknade imorse av att jag höll på att ramla ur sängen. Jag farligt nära kanten, Mi tätt intill mig och 3-åringen tätt intill henne. På andra sidan 3-åringen fanns 2/3delar av sängen.

Frukost med en viljestark 3-åring är inte det lättaste, vi var färdiga efter en timme. Då hade vi gått igenom hur kaviaren ska vara på mackan, ligger den fel så går det tydligen inte att äta. Jag och Mi pratade och skrattade så 3-åringen tydligen deklarerar att han minnsan får ont i öronen.
Oni i öronen får han tydligen av tjat med. Vårat inte hans...
Och som slutkläm så är vi inte bjudna på hans kalas.
Ingen aning om vilket kalas, grabben fyllde år i November, men det är tydligen det värsta som kan hända. Det drar han till med ofta när han tycker att någon är lite dum, när han inte får som han vill, "Då får inte du komma på mitt kalas".


Läs även andra bloggares tankar om , ,

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Smart att byta inlägg, och kommentera.

Smart!

För visst kryllar det numera av kommentarer. Får nästan anställa en assistent som svarar på allt. Ja, lite som Blindinbella. Fast jag skulle bli mer Skalleperra. Eller nåt.



=)

2009-02-27 @ 11:55:18
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0