Gospel

Måndag igen.

Träningsvärk efter helgens pass på gymet och löprunden i Hagaparken, skönt men något jobbig att röra armarna.

Ikväll bli det annan träning, möjligen bra för magen och skrattmusklerna. Jag ska nämligen sjunga gospel! I en av de största körerna i Stockholm. Det är något som jag velat göra länge men aldrig kommit till skott. Men nu så! Övar gör vi i Filadelfiakyrkan fram till mitten av november och sen blir det stor konstert. Häftigt!

Mannen stod i morse i badrummet och sjöng de gospellåtar han kan delar av (läs har sett på tv i Hollywoodfilmer) och kör dansshow till, jag gjorde mitt yttersta för att inte spreja tandkräm över hela badrummet ...

Det är något med vårat badrum och tandborstande, vi flippar ofta ut och gör galna saker som slutar i skrattårar, hoppas våra grannar inte har allt för stor koll på oss från andra sidan gården.



Läs även andra bloggares tankar om ,

Kommentarer
Postat av: Speja

Åh, gospel! Om det är något jag skulle vilja sjunga så är det det. Om jag hade tid. Jätteroligt för dig! Och härligt att du och mannen har så lattjo tillsammans:)

2009-08-31 @ 08:57:30
URL: http://spejasprov.blogg.se/
Postat av: Kotte

Speja - Det var grymt kul att sjunga!

2009-09-01 @ 08:25:48
URL: http://enkottestankar.blogg.se/
Postat av: Speja

Härligt att höra. Fast jag trodde ju inget annat heller;)

2009-09-01 @ 11:33:38
URL: http://spejasprov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0