Tröttmössa

Idag var systeryster här med man och hyperaktiv hund för att äta middag, vilket är extra trevligt då de bor i en annan stad och inte är här så ofta.
Efter middagen sätter vi oss i soffan, pratar och... gäspar i takt, kl är strax efter åtta. Illa.
Nu är de på väg hemåt och jag har krupit i pyjamasen och myser i soffan.

Kort men bra kväll, och imorgon bitti är det jag och gymet.
Mitt knä har börjat kännas av mer, men det går ju att ignorera en stund. Tänker ju inte låta det hindra träning, det är minst en månad kvar till operation och därefter lär jag ju inte få röra på mig allt för mycket i ett par veckor.

Tänk vad skönt att få snöra på sig skorna och ta en löprunda nu.
Ska försöka ta det någorlunda lugnt den här helgen för nästa lördag blir det konsert, följt av tokmycket dansande :)
Tigerbalsam och voltaren får förberedas till söndagen, men det är det värt!


Såg precis Robert Wells skifta förbi på teven, är det inte dags att någon tvångsklipper honom snart...


Kommentarer
Postat av: Sophia

Jag erbjuder mig att klippa honom. Så jävla töntig frisyr.

2008-09-22 @ 11:03:11
URL: http://frokensoffe.blogg.se/
Postat av: Kotte

Sofia - jag betalar dig gärna, och håller fast honom medans :)

2008-09-22 @ 13:55:49
URL: http://enkottestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0