Rysningar och tårar

Spenderade några timmar framför teven, närmare bestämt IDOL.

Återigen så får jag gåshud när Anna Bergendahl ställer sig upp framför dommarna och sjunger Have a Heart.
Den tjejen sjunger så tårar samlas i ögonvrån, underbar röst som tränger in och berör.

Jag hoppas att hon inte vinner IDOL utan får göra ett alldeles eget album, med liknande låtar som Have a Heart.

Samma sak om Lars Eriksson, tycker inte att han heller ska vinna, för speciell röst för det, han behöver eget matrial.


Hoppas att den lille lille söta Johan Palm går långt, tänk vilken häftig upplevelse för en knappt 16årig liten grabb.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Jag röstar på Loulou (eller hur det nu stavas)Hon är grym på alla sätt och dessutom inte stöpt i standardformen.

2008-09-28 @ 19:09:59
URL: http://frokensoffe.blogg.se/
Postat av: Kotte

Sophia - Håller tummarna jag med för Loulou. Det bara spritter av glädje om henne, jag blir glad varje gång hon skymtar förbi i rutan.

2008-09-29 @ 10:28:18
URL: http://enkottestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0