Lilla frökens glädje

Var hemma hos familjen P idag, blev bjuden på middag och en massa blöta pussbaciller från Lilla fröken.

Lilla fröken är snart 2,5 år, lika envis och söt som sin mamma.
Hinner inte träffa dem så ofta som jag skulle vilja, så det värmer när Lilla fröken öppnar dörren och ropar
-Mamma mamma! K är här!
hoppar upp och ner, och hinner inte vänta på en riktig kram utan tar ett fast tag om mitt ben.

Sen är det dags att visa upp alla nya konster, medans lillebror ligger på sin filt och undrar vad som är så himla viktigt.

Fru P och jag sitter efter middagen och dricker té medans Herr P tar hand om småttingarna.
Hon tycker det är så skönt att vara mammaledig och ta allt i en luuuugn takt.

Lite skeptisk är jag, ska jag vara hemma i flera månader när jag och M får småkottar?
Läskigt och lite otänkbart, men det kanske ger sig när jag väl är där, M vill ju vara hemma han med, dock lika skeptisk :)

Just nu nöjer jag mig med Mi´s 3-åring, han å jag har boundat sen han var någon timme gammal.
Trotsig, envis och alldeles underbar!



Fler bloggar om ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0