Suck...

Nyfiken och oförsiktig tydligen...

M visste inte att den här bloggen fanns, och det skulle gärna fått fortsätta vara så.

Inte ens Mi som vet nästintill allt om mig, vet inte att den finns...

Jag har haft bloggar i olika tappningar i flera år, de har bytt av varann. Gillar att skriva av mig och att få respons och reflektioner av andra.
Men de som läst har inte kännt mig, inte utanför bloggvärlden.

Jag var för nyfiken och gillade det jag läste, men tänkte inte på att vara mer försiktig än jag var, my bad.


Så M, om du nu kommer in hit får du gärna vända.

Kommentarer
Postat av: peter pc carlsson

Det är inte alltid lätt att vara hemlig i bloggvärlden, själv har jagvalt att inte alls vara hemlig.



Hoppas att M vänder :-)

2008-10-06 @ 17:36:27
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: Sophia

Han kommer bli glad när han läser ju :-)

2008-10-06 @ 19:42:59
URL: http://frokensoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0