Soffpotatis in the making

Det är dag tre, knät är fortfarande svullet.

Inget jobb idag heller, misstänker att jag kommer vara hemma resten av veckan.
Försökte gå till affären igår, klarade av en trappsats (bor på 3tr utan hiss) sen var det intensiv protest av knät.
Bara att kravla sig upp till lägenheten igen, ringa M och be honom handla på vägen hit.

Suger fett (troligtvis helt omodernt uttryck enligt folket på Devote.se), mitt mantra är Kan själv! och har varit så sen 1-års åldern enligt familjen.

M börjar inse att jag kanske är lite väl envis emellanåt, men jag försöker jobba på det.


Så vad finns att göra när man är förvisad till sin lägenhet?


* Igår bakade jag, slutade med magont då kolakakorna blev alldeles för goda.

* Tänkte göra äppelsylt idag, men anväde upp allt socker till kakorna igår...

* Städa gjorde jag innan operationen (tur det, inte direkt något alternativ, är ju såå tråkigt)

* Spana på grannar? Nope, går inte alla verkar vara på jobbet.

* Spama M med sms? Jo, det gick ett tag men lät inte som att han uppskattade det så värst mycket...

* Kolla på TV? Mja, teven står på, men det är en sörja av feel-good Oprah, tv-shop och Inget-har-hänt-på-3-år-såpor.

* Blogga? Jodå, men häder ju inget så vad ska jag blogga om??? Bloggkoll står på, men även där är det lugnt, de flesta är väl på jobbet och duktiga nog bloggar de inte därifrån (skandal om du frågar mig).


Så snälla ni, UNDERHÅLLNING! Please!!!!



Läs även andra bloggares uttråkade åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Sophia

Sorry, lika uttråkad själv. Kan själv är mitt motto och det har funkat hela mitt liv tills nu. Jag har insett att jag lägger för mycket prestige i det att det blir på gränsen till dumhet. Man/jag måste lära mig att det inte alltid är bra för en själv eller andra att man kan allt själv. Kram på dig i din boredom.

2008-10-22 @ 21:14:41
URL: http://frokensoffe.blogg.se/
Postat av: Kotte

Sophia - Börjar lära mig det, även om det är svårt.

2008-10-22 @ 21:45:33
URL: http://enkottestankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

sugen på gratis presentkort ifrån gina tricot eller hm?

bli medlem här och samla lätt ihop poäng:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=67789



DET ÄR GRATIS OCH BUSENKELT =)

2008-10-22 @ 21:51:43
Postat av: Evelina

Kolla in BuyorSell.blogg.se, där kan du annonsera GRATIS! Du kan ju också fynda bland alla annonser som ligger ut i bloggen nu.

2008-10-22 @ 21:53:56
URL: http://buyorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0