Smyg

Ska försöka mig på en längre promenad ikväll, smyga igång lite så mitt knä inte protesterar allt för mycket.

Skulle kanske kunna springa nu när jag vet att jag ska opereras snart, men då straffas jag väl imorgon med att knappt kunna gå.
Inte kul att känna mig som en gammal tant, har ju inte ens krupit över 30 än.

Pratade med J igår, han tränar inför Maraton, sitt första.
Jag vill också.
Sprang Halvmaran förra året, kanske kan träna tillräckligt inför den nästa år eftersom den går sent på sommaren, men mitt första maraton får vänta.

Har fått lite övningar av naprapaten som jag ska göra inför operationen för att stärka upp musklerna, då ska det tydligen läka snabbare, det gillas.

Så ikväll blir det promenad, med eller utan gummistövlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0