Rock

Ikväll och imorgon kväll blir det jobb.

Roligt att hoppa in lite extra i baren, få betalt för att blanda drinkar, spela rock och prata med en massa folk från förr.
Bra träning också, som ett aerobicspass i sex timmar.

Det kan jag sakna med kroglivet, träning fick man gratis på jobbet, gymet gick jag till ibland för styrkan.

Saknar även att endast jobba 3 dagar i veckan och tjäna mer än jag gör nu...
Vakna 11 på dagarna var inte heller helt fel, inte heller kunna åka till IKEA och andra affärer när det var ytterst lite folk där mitt på dagen.

Men det jag gör nu är roligare och mer utvecklande, mer framtidsutsikter.

Pengar och frihet är ju inte allt...

Så har ni vägarna förbi Söder så kanske ni hittar mig bakom baren :)

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0