Inte alla gånger

Den här helgen skulle jag ha varit i skärgårn, i ett hus utan el och rinnande vatten, men med vänner, god mat, vin och en massa prat.

Tyvärr så har inte förkylningen lämnat mig helt, så jag är hemma och kurerar så jag är frisk till måndag och kan få mitt knä fixat.


Segade lite framför teven och stannade till på programmet Färjan, handlar om livet på Cinderella, personal och gäster.
Jag ryser, blir förskräckt, mår dåligt.
Har aldrig gillat kryssning, provat på i olika former, men tyckt det kryper i kroppen varje gång.

Tanken som slår mig gång på gång är hur mycket Torsk på Tallin det är över det hela.
Det gör det hela lite roligt, men det är med skräckblandad glädje jag ser en stund i taget på det.




Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0