Full rulle men inget rullar i

Efter jobbet igår dracks det glögg, så som det görs nästan varje kväll när snön ligger vit, i värmen av min älskades bröst.
Glögg och snö går hand i hand.

Pulsade iväg till biljardhallen några kvarter bort. 
Vi åt kvällens middag där, en eldig caesarsallad för mig och den obligatoriska hamburgaren för älsklingen.

Högg tag i en kö, färgglada klot utstrålar utmaning.
En gång i tiden var jag bra på biljard, när jag huserade i det stora landet i väst.
Inte längre... jag når en sämre nivå för var gång jag står lutad över ett bord.

Shot kan förbättra siktet... vi prövar. Visst fungerar det ett tag, blir lite mindre prestationsångest. Men så är det just vi två som håller i varsin kö, vi som börjar tävla om allt. Så efter fler felriktade stötar så kommer shots in i en strid ström.

Spelet som bättrades en liten stund platsar nu i All time low.
Vi pulserar hem igen, något rangligare.


Kommentarer
Postat av: peter pc carlsson

inte en droppe glögg än,men nog är det gott. Enda nackdelen är att det påminner omjulen, och det känns allt för tidigt....

2008-11-28 @ 00:53:18
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: Kotteby

"Han har det snyggt, men det kan bli ännu bättre"



hahahah..... precis så skall en renoverings- och inredningsjunkie prata. Rätta takter.



=)



Nu är det bara att åka till älsklingen din och gå bananas!

2008-11-28 @ 01:56:07
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Kotteby

Springa ut i trosorna har jag nog inga problem med.

Men frugan kastar nog in en skilsmässoansökan samma dag.



=)

2008-11-29 @ 14:31:46
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0