Brasilien nästa

Imorse kl.10.00.

Kliver in på salongen där jag ska träffa Erika.

Det är dags för, håll i er, en brasiliansk vaxning!

Första gången jag provar på detta, men är ju av uppfattningen att varför inte prova allt... mina vänner undrar om jag inte har andra saker som jag vill prova innan detta, haha.

Smärta -ja
Olidlig smärta -nej

Det var faktiskt inte alls så farligt, visst gjorde det ont ibland, men inte så att jag ville skrika till.
Mest konstigt att klä av sig så framför någon och låta den dra bort hår - där.
Men Erika, som är en urmysig dam i övre medelåldern, gjorde det till en bra uplevelse.
Pratade på hela tiden, om att det här kan kännas lite, olika vaxmetoder, sicilien, spanien, hennes födelsedag, ja det mest.

Kommer definitivt gå till henne igen - nästa år :)

Hoppas M gillar det, får se om ett par timmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0