Semesterseg

Semestern har varit solig, vi prickade in rätt vecka och var ute med båten mest hela tiden, underbart!

Den här veckan som är sista semesterveckan för den här sommaren, bjuder ju inte på lika trevligt väder.
Dags för sådant som blivit undanskjutet för soliga aktiviteter, så som åka hem till föräldrarna på landet, träffa flera vänner, städa ordentligt och tvätta alla saltstänkta kläder och hör och häpna - äntligen planterat om mina stackars blommor.

Men det är många saker som inte blir gjorda, pga tröttheten som verkar infinna sig var gång jag är ledig för länge.

Som idag... klockan visar 15.29, har visserligen tvättat men inte mycket mer, sitter här i pjamas! myser i soffa tittar på OS-invigningen, maffig, och funderar på vad jag borde gjort idag och som jag fortfarande tror mig ska göra.

Snart... jo, snart så ska jag ta mig från soffan, måla garderobsdörrarna (äntligen) sedan hämta sushi i väntan på att dörrarna torkar så jag sen kan stryka på ett nytt lager.

Sen in till gymet vid Slussen, har inte varit på just det gymet innan, men tänkte att det ligger bra till eftersom jag bestämt mig för att hoppa in för ett extrapass på krogen. Är ju alltid trevligt med pengar, vädret suger, flesta vänner är på bröllop, resor, jobbar och älskade M inte är här.

Ok... dags att kliva upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0