Landet & Sex and the city

Spenderade min helg på landet där jag växt upp, i mina föräldrars hus.

Kräftskiva på fredagkvällen med hela familjen + systers familj.
De är helt galna... skrattar så jag gråter och knappt kan andas, heeela kvällen, bättre magpass finns inte.

Lördag är det lite ute på tomten mys och sen in i soffan för filmmaraton.

Såg bl.a. Sex & the City, förväntade mig så mycket mer än det jag fick, första halvan tokdålig, sedan lite mer som serien men höll inte heller då ända fram. Trist.

Idag så började det klia i fingrarna,
så jag klippte gräsmattan med vanlig klippare inte åkgräsklipparen, klippte ner en häck som stod på deras att-göra-lista.
Gillar att göra sådant där ute, känns mer som hemma förut då, mysigt - och grym träning.

Sedan bar det ut i skogen på björkjakt, har fått en ny inredningsidé :)

Allt som allt, grym helg, trots träningsvärk och blåsor i händerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0