Ville vara i Götet!

Det var fotomässa i Göteborg i helgen, där skulle jag gärna velat vara.
Som ett barn i godisbutik hade jag rännt runt för att klämma, känna, utforska och kanske även smaka...
Det hade troligen slutat i tårar för bankkortet, men vad gör väl det när påsen är full med objektiv och kemeragodis.

Istället haltar jag omkring och undrar om det är det här som är foglossning eller om det bara är en nerv i kläm. Skalman är snabbare än mig numera. Inte trevligt när vädret är så vårigt. Vill ta långa promenader i Hagaparken men får nöja mig med att sitta i solen på innergården.



Nu är det bara 10 veckor kvar! Kan hända att jag råkade få med mig små små söta kläder hem från affären igår...



Kommentarer
Postat av: Ingela

Bara 10 veckor kvar - Wow! Vad tiden går.



Kram



2010-04-15 @ 20:29:45
URL: http://lifeofingela.blogspot.com
Postat av: Howdy Sailor!

Tänk på att den lilla växer ur allt litet på tre veckor. Köper du 68 eller 74 kan hon/han ha det ganska länge.



Det finns inget häftigare än att föda barn. Nu kommer alla tankar och minnen tillbaka! Wow, tänk om man skulle gå en runda till.

2010-04-15 @ 22:05:56
URL: http://www.howdysailor.blogspot.com
Postat av: Kotte

Ingela: Ja, det går snabbt! Men går ändå inte att förstå fullt ut :)



Howdy: Jag shoppade kläder i olika storlekar, men de minsta är übersöta! En runda till... ja varför inte ;)

2010-04-16 @ 09:10:58
URL: http://enkottestankar.blogg.se/
Postat av: Malin

Hade också velat åka dit! Få gå omkring och bara mysa i montrarna och kanske få lite tips, uppslag och liknande som jag kunde ta till mig med Nikos ;)



KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0