30 år idag

Vaknade av att mannen sjunger för mig. Mys!
Drar fram ett paket (med ett teleobjektiv i, jippi!) som han gömt under sängen och överöser mig med pussar.

Jag gillar att fylla år!
I helgen firade vi med vänner och jag öppnade en otroligt massa fina presenter. Helgen innan firade vi med min familj och öppnade det största paketet, en Kitchen Aid! Nu står den på köksbänken och väntar på att knåda en hel del deg. :)

Bästa "presenten" fick jag av ödet för tre år sedan. Idag är det 3 år sedan jag träffade min man för första gången. Vi jobbade på samma jobb och såg varann första gången på dagen (vi hade då jobbat på samma ställe i en månad men inte sprungit på varann), och på kvällen var det personalfest. Nej, ingen så cheesy händelse att vi hamnade i något sturl på den. Vi började helt enkelt att prata och upptäckte efter den kvällen att vi gillade den andres personlighet. Vi började hänga en hel del på jobbet och på luncherna, ibland själva ibland med en del andra. Efter någon månad så började det utvecklas till något mer, men det förnekade vi då. Efter ett par månader så var det även uppenbart för oss vad som höll på att hända. Efter ett halvår så gick det inte längre att förneka eller bortförklara. Att vi båda var djupt nerkärade i varann. Efter det följde en hemsk och samtidigt underbar period där vi båda kämpade med samveten och att bryta våra dåvarande äktenskap. Men allt löste sig och när vi tittar tillbaka på denna tid så fanns det aldrig något val, vi drogs båda till varann som två magneter, från dag ett så hörde vi ihop. Idag är vi gifta och väntar vårat första barn. Våra liv är fyllda med lycka och skratt.

Från den där första födelsedagen för tre år sedan så har vi firat min födelsedag tillsammans, bla i fina Norrköping en hel underbar helg för två år sedan. Idag kommer vi troligen skjuta på firandet lite då det är fint väder och vi måste bli färdiga med båtfixandet till helgen. Men i helgen blir det middag på en supernice restaurang och en himla massa mys. Firas i tre helger är väl inte mer än rätt när man fyller 30 :)


Lilla jag för 26 år sedan!



Kommentarer
Postat av: ♥Jossan ♥

Ja, det är väl där någonstans som man börjar räknas som det. Jag hade inte heller dirket några krämpor förrän ryggen eller ishiasnerven är det nog mest troligt blivit ansträngd nu. Har 6 veckor kvar så jag är rätt tacksam för dom 34 jag mått bra.

Hoppas du får må bra hela vägen till slutet.

Sen tror jag man blir sjukt trött på det nu på slutet för man gör ju inte annat än att önskar det skall vara över. Även om det varigt mysigt. Men man vill ju ha sin lilla bebis nu ju =)

2010-04-27 @ 16:38:25
URL: http://johannajossans.blogg.se/
Postat av: ♥Jossan ♥

BTW Grattis på 30 årsdagen.

Jag älskar mitt liv som 30!

Tror du kommer göra det oxå =)

2010-04-27 @ 16:39:28
URL: http://johannajossans.blogg.se/
Postat av: Malin

Grattis allra sötase DU <3

Njut av din dag!



KRAM Malin

Postat av: Sandra

Grattis i efterskott! Hoppas att du blev nöjd med dagen.

Kram

2010-04-28 @ 22:27:35
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com/
Postat av: Kotte

Tack :)

2010-04-29 @ 08:36:51
URL: http://enkottestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0