Så kom Cornelia

Ivriga som små barn på julafton, åkte vi för att handla lite båtgrejor och mat.
Vi väntade på Cornelia.

Ifrån Götet körde B ,som sålde henne, upp till oss som inte kunde stå still.

Vi la i henne, M styrde henne till hemmabryggan och jag tog bilen tillbaka och mötte upp.
Cornelia är vacker i vattnet.

Efter lite fixande och trixande så tog vi äntligen henne på en tur, vi kryssade mellan öar, efter en stunds njutfull båtfärd så hittade vi ön som var vår för kvällen.

Vi la till, jag hoppade i med alla kläder och kunde inte sluta skratta åt det, M blev lite skärrad, såg visst läskigt ut när jag försvann under relingen.

Tog av alla kläder och la mig nära M i ruffen, lite hud mot hud är det som krävs sa han, och ja... det blev hett... :)

Det är underbart att få vara ute till sjöss med min älsking i båten.
Att till ljudet av måsar och vatten få prata, mysa, äta grillad kyckling och kramas med min älskade M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0