Dags för nästa steg

Den här bloggen har nu gjort sitt, jag känner inte längre lusten att uppdatera den.
Tiden går åt till min underbara familj.

Jag börjar så smått komma igång med träningen efter graviditeten och kommer dokumentera detta i en blogg. Blir det ordning på den så lägger jag ut adressen här så småning om.

Min sporadiskt påfyllda receptblogg, Middag hos oss, finns kvar ute i etern och underhålls när mannen ber mig komma ihåg något jag lagat.

Den här bloggen får ligga kvar och vara ett minne över en omvälvande tid i mitt liv.

Kärlek till er alla som följt mina steg här!
//Stina a.k.a. Kotte



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Härligt att höra att ni njuter av bebislivet. Så fint. Kommer att sakna din blogg. Men förstår såklart. En stor stor kram till dig!

2010-09-25 @ 18:48:52
URL: http://lysandeogonblick.blogspot.com
Postat av: Speja

Bra beslut, tycker jag. Du kan väl höra av dig när du drar igång din träningsblogg - den inspirationen skulle jag behöva.



Ha det så fint, vi hörs snart igen hoppas jag.

Många varma kramar

Speja

2010-10-06 @ 08:37:19
URL: http://spejasprov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0