Min älskling behöver bling bling!

Min älskade systemkamera ropar efter mer utrustning!
Teleobjektiv, makroobjektiv, stativ, slavblixtar, extra batterier, batterigrepp, flera minneskort... and what not.

Men mest av allt ropar den efter tid, klappar och kel, utmanande blider, krälande på marken eller hängandes i träd. Dagarna går åt till jobb, kvällarna är för mörka... Vill ha ljusa fina kvällar så vi får följas åt på äventyr.

Kan hända att det är ett litet paket är på väg hem, bara lite bling. Välbehövligt. Kan nog övertyga mannen om det...



Kommentarer
Postat av: Sofie RW

Åh, min systemare behöver också bling! Skulle behöva lite mera zoom, för nu är enda bilderna som blir snygga blommor i närbild... och nu finns det ju inga blommor.



Hoppas det blir fina, ljusa kvällar snart!

Postat av: Speja

Lite, lite bling kan nog gå an,det tror jag säkert. Vill också ut och kräla för att ta närbilder på söta tussilagos och spirande knoppar. Komsi, komsi lilla ljuset, våren och värmen.

2010-01-25 @ 09:06:46
URL: http://spejasprov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0