Det som hamnar i källaren hamnar i glömska

Igår var vi iväg till min källare, den som tillhör lägeheten jag hyr ut.
Mission: hämta varmare jacka och stövlar.

När vi gått igenom alla kartonger slutar det med att jag kommer hem med 5 vinterjackor, halsdukar, vantar, bästa (och största) vinterstövlarna och en stor lurvig mössa.
Mannen himlar med ögonen för varje jacka jag drar upp ur lådorna, kanske för att jag varje gång utbrister "nämen, den här hade jag glömt bort!"

Någon mer än jag som är frysgurka och tar på skidbyxorna när de går till affären?


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag tar gärna på mig skidbyxorna. :)

Älskar vintern!

2010-01-12 @ 10:56:49
URL: http://asaehrnholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0