Hemifrån

Det bästa med att jobba hemifrån ibland är att kunna lyssna på hög musik.

Just idag snurrar Pearl Jams senaste platta Backspacer på Spotify.
Bra, mycket bra!





Jag träffade sångaren, Eddie Vedder, vid en surftävling på Hawaii för en massa år sedan. Supertrevlig kille, men just då visste jag inte vem det var jag stod och pratade med, det var först när vi gått därifrån som min vän förklarade vem han var.

Känna igen kändisar är inte min starka sida. Har gjort bort mig många gånger när jag stått i baren och bett om leg för kortköp. Ofta börjar de runt omkring fnissa och berättar att den och den kändisen har konsert nästa dag...

Nåja, kan ju inte vara bra på allt ;)



Läs även andra bloggares tankar om , ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0