Vaför vila när man kan roa sig?

Den här veckan är fullproppad med en hel del roliga saker händer.

Idag ska jag till bästa Ida som jobbar som frisör hos Michael & Frisörerna på Söder i Stockholm. Hon är den bästa frisören jag har haft att göra med. Jag kommer med en idé och när jag går därifrån så är håret snyggare än jag hade tänkt mig. Idag så ska jag spendera 3 timmar där med hårmassage, härliga produkter, prat, kaffe och skvallertidningar (enda gången jag känner mig minsta sugan att bläddra i dem).

Imorgon är det bloggevent på Röhnisch. Roligt roligt, tack Miss Agda!
Torsdag blir det stand-up på Golden Circle Comedy Club.

Fredag ledig från jobbet, till Ida igen och på kvällen middag med mina fd grannar. 
Lördag födelsedagslunch hos mannens syster, senare på kvällen så ska tillbaka dit igen på fest.

Söndag blir ingen vilodag, fika med mina föräldrar som är i Stockholm för dagen, 4-års kalas för bästa vännens son och på kvällen bio - This is it! Michael Jackson.

Vila får vi göra nästa vecka!



Kommentarer
Postat av: Helena

Kul - då ses vi på torsdag! :) Kolla din mail förresten... ;)

2009-10-27 @ 19:45:07
URL: http://h-examino.blogspot.com
Postat av: Snorkkis

En massa roliga aktiviteter på gång. Och då ses vi i morgon på Röhnish!

2009-10-27 @ 21:35:28
URL: http://snorkfrokens.blogspot.com/
Postat av: Malin

MÅste erkänna att din vecka ser betydligt roligare ut än min =)

Postat av: Kotte

Helena: Det gör vi! Tack för mailet.

Snorkkis: Kul att ses!

Malin: Ibland händer det mycket roligt :)

2009-10-28 @ 15:48:05
URL: http://enkottestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0