Roligt arbete

Ibland har jag ett riktigt roligt arbete.
Idag är en sådan dag.

Jag ska strax visa min koncernchef hans nya lägenhet som jag har valt ut till honom och hur jag tänker inreda den. Han var så pass nöjd över hur jag inredde den förra lägenheten att han den här gången lät mig få fria tyglar gällande allt, från läge, vilken lägenhet till inredning.

Känns något konstigt dock att bestämma var någon annan ska bo. Men... jag gillar det.
Att få titta runt på lägenheter som långt överskrider vad jag någonsin skulle spendera i månadskostnad på egen lägenhet. Att få inreda den som jag tycker passar. (Förra lägenheten blev hans fru så nöjd över att de köpte hem en del liknande möbler till huset i hemstaden).

Idag är en bra dag på jobbet.
(Tokigonerar listan som inte blivit avprickad innan helgen).


Läs även andra bloggares tankar om , ,

Kommentarer
Postat av: Vardagslyx

Blir avis så jag svimmar!!

Inredning... fasen så kul!

2009-05-19 @ 17:08:04
URL: http://www.lyxivardagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0