Här är jag ...

... enligt detta test

Kottes personlighetstyp:

Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.


Karriärer som skulle kunna passa Kotte:

Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.

Personligetstypen stämmer rätt så bra måste jag medge.
Jag jobbar i närheten av några av de yrken ovan, så småningom hoppas jag extra mycket att en eller två av yrkena ovan kommer vara mer än en hobby ...

Vem är du?


Kommentarer
Postat av: linda

Intressant! :-)



Jag gjorde också testet, det stämde rätt bra in på mig med.



Kram!

2009-06-30 @ 10:12:05
URL: http://cachetsblogg.blogspot.com/
Postat av: kotten christel

konstigt nog blev det studie- och yrkesvägledare på mig...vilket jag ju faktiskt är...lustigt

2009-06-30 @ 14:04:00
URL: http://kottenliv.blogspot.com
Postat av: Ebba G

det där var roligt-jag som nyss kommit in på juridisk grundkurs borde satsa på just juridik... inte dumt alls! Tack för tipset

2009-07-03 @ 20:57:08
URL: http://tantebba.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0