Teknikens framsteg

Det är de små sakerna som gör mig lycklig.

När mannen värmer min sida av sängen strax innan jag lägger mig.
Mamma som smsar Jag älskar dig.
Bästa vännens 3-åring som rusar emot mig när jag kommer.
Solnedgång och soluppgång.

Och

Spotify!

Att kunna sitta på jobbet och klicka fram just de låtarna som behövs just nu.
Hemma har Spotify slagit ut radion, förpassat CD-skivor till en mörk vrå och iPoden har inte synts till på länge.
Ladda ner? Varför, finns ingen anledning.

Idag har Elvis och Bo Kaspers spelat för mig.
Hemma finns listan med 80- och 90-tals hits och skämslåtar.

Underbart!


Läs även andra bloggares tankar om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0