Underbara måndagsmorgon

Måndag morgon, tycker inte alls att det är så illa som många verkar tycka.
Sitter här och äter frukost, utanför har solen börjat titta fram och himlen är ljust blå, träden skiftar fint i höstens färger.
Det är vackert och jag har hela veckan framför mig.

Kanske gillar jag måndag morgon då jag vet att jag alltid har mycket roligt för mig under veckan, inte alls koncentrerat till helgen.
Vi åker ut med båten mitt i veckan, vi upptäcker nya restauranger, vi promenerar runt stan och hittar för oss nya fik och affärer.
Jag har dans ikväll, om mitt knä inte protesterar för mycket.
Jag ska klämma och känna på en ny kamera då min inte håller måttet längre.

Det är mycket roligt som händer under vecken, så jag gillar måndag morgon.


Nu ska jag strax åka på återbesök till Nya Ögon.
Jag laseropererade bort min närsynhet i februari, bland det bästa jag gjort!


Hoppas ni få som har hittat hit får en bra måndag.
Uppmanar er att ta en promenad på lunchen, sparka runt lite höstlöv  och lukta på den underbara hösten.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Jag känner också så. Det är måndag men inte tungt och jag har också en hel del att se fram emot.



Jag gillar ditt sätt att skriva och har länkat till dig nu :-)

2008-09-29 @ 09:18:18
URL: http://frokensoffe.blogg.se/
Postat av: mymim

härligt med en som positivt....här skiner också solen men är förkyld tryckt undan det tillfälligt med alvedon..

ha en härlig dag!

2008-09-29 @ 09:30:47
URL: http://mymim.blogg.se/
Postat av: Kotte

Sophia - Kul att du gillar mitt skrivande. Anonymiteten består ju så länge ingen som känner mig hittar hit :)

Har länkat till dig med, känner igen mig i ditt skrivande.

Ha en underbar måndag, och vecka!



mymim - Här är det positivt för jämnan, även när molnen hänger tungt och livet inte leker. Hoppas du blir av med förkyningen snart, prova med riven ingefära och honung i varmt vatten.



2008-09-29 @ 10:35:57
URL: http://enkottestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0