Dirty Dancing

Tillägg till föregående inlägg,



Älskar fortfarande den här filmen!
Det var nog den som fick mig att börja dansa, men tyvärr så väte jag upp i en liiiten stad och där fanns det inte mycket att välja på eller att vidareutvecklas.
Flyttade senare upp till Stockholm, började på ett par kurser, men jobbade samtidigt på krogen och hittade en massa annat kul att göra. Men dansade hela tiden, men på stans dansgolv istället för på Danscenter...
Men har på senare år börjat dansa mer och mer nu även på kurser :)

Kommentarer
Postat av: Sophia

Jag älskar också den här filmen. Den får mig fortfarande att bli varm i hela kroppen och till och med tuffa jag fäller en liten tår när jag hör "She´s like the wind".

2008-09-25 @ 08:15:17
URL: http://frokensoffe.blogg.se/
Postat av: Kotte

Sophia - mm, när de står vid hans bil och han knäpper med fingrarna... suckar och tårar letar sig fram, fortfarande.

2008-09-25 @ 09:29:37
URL: http://enkottestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0