Tråååkigt

Det är såååå tråkigt att vara sjuk.
Stannar hemma från jobbet idag, har lite feber fortfarande och känner mig lite flummig.

Jag har redan tråkigt.
Är jag inte helt golvad så har jag svårt att känna att det finns en anledning att stanna hemma. Trots att chefen säger åt mig att stanna hemma och tar mina möten.

Ska försöka vila lite, men har redan smygjobbat hemfrån.

Det blir kakbak idag, inramning av tavlor och om det slutar regna så kommer fönstren bli tvättade.
Kryper i kroppen... undrar hur det kommer gå nästa vecka när jag opererat knät och inte kan röra mig så mycket... suck.

Vad har ni för er idag?


Läs vad andra har att säga om ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0