Nyopererad

Nu har doktorn karvat lite i miniskel mm, tog bara två timmar från sövd till uppvaknad och färdig.

Var lite vimmelkantig när jag första gången undrade när jag skulle få åka hem, fick en menande blick från sköterskan och ett "Ja, du ska nog sova en stund till...", slumrade lite och sen tyckte jag att nu var det dags att lämna stället.

Pratade lite med mannen på andra sidan skynket som var lite nervös men ändå upprymd då det var första gången han skulle sövas.
Men det går så snabbt att somna på det lugnande man får där, hann inte alls "älska hela världen och svamla om ditt och datt", kanske lika bra det :D

Älsklingen kom och hämtade mig och tyckte att jag så ut att må oförskämt bra ut nyopererad.
Känner mig oförskämt bra, det gör inte ont, jag kan gå runt utan att halta allt för mycket och känner mig bara lite dimmig.

Att jag inte känner någon smärta kan ju bero på nyintagna Citodon...
Gillar inte mediciner, men tydligen sa Herr doktor att han hade punkterat något som skulle få växa ihop och därmed kommer göra mer ont än förra knät, så just för tillfället är jag för medicin.


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0