Kan tomten komma tidigt i år?

Surfar runt, letar recencioner, läser informationer och specifikationer.
För så snart jag bestämt mig så tänker jag klicka hem en av dessa godingar!



                                  Nikon D60                              Canon EOS 450D

Lutade först mot Nikon, men efter någon timme på nätet så ser det nu ut att bli Canon.
Ska bara åka förbi en affär imorgon så jag får klämma och känna lite.


Studerade foto för många år sedan och älskade att framkalla bilder i mörkrummet, men nu samlar systemkameran damm och en liten digital införskaffades alldeles för länge sedan.
Jag har aldrig riktigt tyckt att det blir lika bra blider eller att det är lika roligt att fota.

Men nu så, en bra digital systemkamera och ett bildbehandlingsprogram av känt märke som får agera mörkrum (saknar dock lukten)...

Så ser ni en tjej på Stockholms gator liggandes nära marken, hängande i ett träd eller kanske hängandes ut från en båt, då är det troligtvis jag som bekantar mig med min nya älskling!



Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0