Finns inte mer att ta ifrån

Händer som inte slutar skaka, ögon som inte slutar tåras, andning som känns krystad och ett hjärta som hotar att bryta sig ur bröstet.

För att få annat att tänka på så blir jag produktiv, har idag målat färdigt matbordet och gick krampaktigt vidare med penseln.
Blev smått förvånad när jag stor där rödgråten med färg över hela mig och hade målat alla(!) dörrposter.

Kanske ska passa på att åka och köpa lister...


Allt är på väg att lösas så det kommer bli bättre, men jag är för duktig på att ignorera och kontrollera mina känslor och får sen lida när kroppen till slut säger ifrån på skarpen.

..


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0