Vitt trist

Jobbade lite extra på krogen igår, började kl 21.

Tog Mi´s bil in, kommer fram till Hörnstull bara för att upptäcka att de spärrat av hela pga Midnattsloppet, försökte köra runt och ta mig in via Skanstull, men icke de hade stängt av redan vid Gullmarsplan.

Slutade med att jag pakerade vid Skanstull slussen och sen joggade upp till Medis, suck.

Inte nog med att de hade blockerat hela söder, när jag senare gick ut för att titta lite på loppet så undrar jag vad som hänt...

Alla som sprang förbi var klädda i loppets vita tröja?!?

Sååå trist! Förr om åren var folk utklädda till de mest fantastiska saker, det var mer en stor folkfest.

Vad har hänt?

Tråkigt värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0