Miss Handywoman

Här behövs ingen karlakarl som borrar och snickrar det jag behöver.

M kom förbi med slagborr, då min försvann med ex-mannen, så jag kunde få upp bokhyllan på väggen.

Finns inte mycket som är mer tillfredsställande och roligt som att bygga ihop mina egna idéer.
Vet dock inte om mina grannar delar den uppfattningen, försöker iallafall hålla mig till vettiga tider.

Det roliga, eller kanske lite farliga är att jag har svårt för att sluta när jag väl pluggat in borren, öppnat färgburken, håller i hammaren...

Skulle vilja ha en stor lada och några småhus på lite lagom avstånd dit jag kan åka och få utlopp för alla idéer och skaparlust som fyller mig. M skulle nog också gilla det, han är likadan. Kanske en plan för framtiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0